Interview mit Edina Grosics

Dieses Interview ist auf  Ungarisch. | Ez az interjú magyarul készült.

Fotos weiter unten. | Fényképek lejjeb találhatóak.


Edina Grosics, Tochter des legendären schwarzen Panthers der Goldenen Elf, Gyula Grosics, erzählt mir in diesem Interview einiges über ihren Vater und die Goldene Elf. Gyula Grosics wurde auch als vierter Verteidiger genannt, weil er das erste Mal in der Fußballgeschichte das Tor nicht nur direkt davor, sondern auch weiter drinnen auf dem Spielfeld verteidigte. 

Da wir selbst zwei Katzen haben, fande ich es total lustig, als Edinas Katze lässig durch den Bildschirm marschierte. Viel Spaß beim Anschauen des Interviews! 😊 

Wenn euch das Interview gefällt, freue ich mich über einen Kommentar. 😊

Edina hat mir ein paar schöne Erinnerungsfotos zur Verfügung gestellt. Ein paar teile ich hiermit mit euch.


**   ***   ****   *****   ****   ***   **

Grosics Edina, az Aranycsapat legendás fekete párducának, Grosics Gyulának a lánya mesél nekem ebben az interjúban egy pár dolgot édesapjáról és az Aranycsapatról. Grosics Gyulát a negyedik hátvédnek is nevezték, mert a futballtörténelemben először a kaput nemcsak direkt azelőtt, hanem  beljebb a pályán is védte.

Mivel nekünk is két cicánk an, nagyon viccesnek találtam, amikor Edina cicája lazán átsétált a képernyő előtt. Jó szórakozást az interjú megtekintésekor! 😊 

Ha tetszik az interjú, örülök egy hozzászólásnak. 😊 

Edina a rendelkezésemre bocsájtott sok szép, régi emlékképet édesapjáról. Egy párat megosztok itt veletek.



























Kommentare

Beliebte Posts