Zeitungsbericht Képes Sport

Die "Képes Sport", die Wochenendausgabe der ungarischen Sportzeitung "Nemzeti Sport" hat einen tollen Bericht über meinen Erfolg im Geschichtswettbewerb des Bundespräsidenten 2020/21 veröffentlicht. Mihály Berta Journalist hat mit mir hierzu ein Telefoninterview geführt. Herr Berta scheint ein sehr interessierter Fachmann zu sein, weil er über einige Zusatzinformationen verfügte, die den deutschen Wettbewerb betriffen. Es war spannend seine interessante Fragen zu beantworten und ich war sehr neugierig, was für eine Berichterstattung daraus erfolgen wird. Gerne und stolz teile ich hiermit das Ergebnis. Ich bin mehr als geflasht.

Die Printausgabe erschien am 24. Juli 2021. Weiter unten Fotos.

Hier der Link zur Onlineausgabe: Er hat Sepp Blatter angerufen

Hier der Link zu meinen zwei eingereichten Videopräsentationen. Über Likes und Kommentare freue ich mich auch auf YouTube! 😊

Fußball und Revolution. Geschichtswettbewerb. Volle Länge.

Fußball und Revolution. Geschichtswettbewerb. Kurzversion.


**   ***   ****   *****   ****   ***   **


A Képes Sport, a Nemzeti Sport hétvégi színes kiadása egy klassz cikket jelentetett meg a német szövetségi elnök által kiírt történelemversenyen való eredményemröl. Berta Mihály újságíró egy telefonos interjút készített ezügyben velem. Berta úr egy igen érdeklödö újságírónak tünik, mert több plussz információval is rendelkezett a német versenyröl. Izgalmas volt az érdekes kérdéseire válaszolni és nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen cikk fog születni belöle. Szívesen és büszkén osztom meg itt az eredményt. Több mint meglepödött vagyok.

A nyomtatott kiadás 2021. július 24.-én jelent meg. Lejjebb képek.

Itt a link az online kiadáshoz: Felhívta Sepp Blattert

Itt található a link a két benyújtott videóprezentációmhoz. Tetszik-eknek és hozzászólásoknak a YouTube-on is örülök! 😊 A teljes hosszúságú videó magyar feliratozását a fogaskerékre kattintva lehet aktiválni a YouTube-on. 

Futball és forradalom. Történelemverseny. Teljes hosszban.

Futball és forradalom. Történelemverseny. Rövid változat.

Mein Flipchart und ich

Képes Sport 24.07.2021

Képes Sport 24.07.2021






Kommentare

Beliebte Posts